3/31/2012

Kolejny miesiąc się skończył oto więc garść nowych zakupów. 

Przede wszystkim chce się pochwalić - doczekałam się czytnika ebooków z elektronicznym papierem - dla chętnych szczegóły TU. Wiem że dużo osób bardzo negatywnie wypowada się o tej wersji wydań. Niektórzy nawet nie uważają tego za prawdziwą książkę. Ja też bardzo długo się do nich przekonywałam. Czytanie na komputerze to istna katorga dla oczu. Postanowiłam się jednak bliżej przyjrzeć tak bardzo popularnym w ostatnich miesiącach czytnikach z e-inkiem (czyli właśnie elektronicznym papierem) i byłam zachwycona. To naprawdę świetna forma czytania. Oczy nie męczą się, forma przyswajania jest bardzo podobna do papieru. A przejście na e-booki dało mi jeden znaczący plus: nie muszę się martwić o miejsce na nowe książki. Dodatkowo parę dni temu widziałam w autobusie dziewczynę z drugim tomem Larssona. W twardej oprawie. Mój czytnik waży ok 300 gram. Istotna różnica dla kręgosłupa.

Przy nowym zakupie dostałam od razu parę pozycji "w pakiecie":


Oprócz tego kupiłam też promocyjne parę innych e-booków:


























Dodatkowo wpadłam zupełnym przypadkiem na darmowego ebooka:













W formie papierowej zakupiłam:







Niestety "Bukowy Las" nie doczekał się jeszcze wersji elektronicznej książek a ja po  licznych pozytywnych recenzjach chciałabym przeczytać tą książkę.

8 komentarzy:

  1. Hm... osobiście wolę tradycyjne książki. Marzy mi się biblioteczka, taka dość spora.;)
    A Twoje nowe zdobycze są bardzo interesujące. Przede wszystkim ciekawi mnie: "Ten obcy" oraz "Kwiaty na poddaszu". Jeśli chodzi o te drugą pozycję oglądałam film i bardzo mnie urzekł, dlatego też jestem ciekawa książki.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od dawna marzę o prawdziwej, papierowej biblioteczce. Ale życie jest jakie jest i raczej nigdy mi się nie uda tyle miejsca znaleźć. Dlatego przestawiłam się na e-wersje.

      Usuń
  2. O kurczę, dostałaś trylogię Larssona w prezencie? No to się opłacało :) Ja dostałam na urodziny drugą część.
    Ciekawi mnie jak odbierzesz "Boże Igrzysko" i "Kwiaty na poddaszu".
    Jakie są ceny takich e-booków?
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się ucieszyłam z tej trylogii :) Co do cen to różnie to bywa. Ja staram się korzystać z różnych promocji. Ale nawet bez nich zazwyczaj elektroniczna jest tańsza o jakieś 5 - 10 zł. A empik promuje ebooki wiec dodatkowo parę złotych taniej jest. Np. "Siostra" Hooper na empiku papier kosztuje 32 zł a e-wersja 17 zł, na woblinku e-book 22 zł. A np. "Boże igrzysko" kupiłam za 19,90 :)

      Usuń
  3. Super nabytki, z wyjątkiem Davisa przeczytałabym chętnie wszystko. Millenium czytałam i bardzo mi się podobało. Zazdroszczę, że masz to jeszcze przed sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Co do Millenium to 1/3 mam za sobą, z pozostałych też już parę połknęłam. Najgorsze jest to że pewnie w kwietniu znowu kupię drugie tyle i nie uda mi się wszystkiego przeczytać :/

      Usuń
  4. Jaki jest kosz e-booka ? Kwiaty na poddaszu ! <3 muszę koniecznie przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tej chwili najtaniej chyba na stronie empiku - niecałe 22 złote. Ja kupiłam w jednodniowej promocji za 15 zł.

      Usuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger