12/24/2015

Świąteczna Rozdawajka, czyli rozpakowywanie prezentów oraz Świąteczne Życzenia

W tym roku brałam udział w Świątecznej Wymianie organizowanej przez Królową Moli. Przygotowanie paczki dla nieznanej osoby to wyzwanie, a jednocześnie duża radość. Bardzo lubię dawać prezenty, lubię też je dostawać. Zresztą kto nie lubi ;) 


Paczka, którą dostałam od Julity doczekała do Wigilii, choć miałam chęć zajrzeć do niej wcześniej. Dziś przyszedł czas na otwarcie i oficjalne zaprezentowanie prezentów, które sprawiły mi bardzo dużo radości. 




W paczce znalazłam same wspaniałości - dużo słodkości, herbaty które umilą mi lekturę, pięknego anioła - skarbonkę, aniołka i ozdobę na choinkę, świąteczną świeczkę, kartkę z pięknymi życzeniami i cztery książki, które z na pewno niedługo będę chciała przeczytać. 


Ciesze się, że zdecydowałam się na udział w tej Świątecznej Wymianie, pięknie dziękuję za prezent.

A Wam Kochani, którzy tu zaglądacie chciałam życzyć Wszystkiego Najlepszego na te Święta. Spełnienia Marzeń!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger