7/01/2016

Stosik #6/2016



Czerwiec za nami, jeden z piękniejszych w roku, najdłuższe dni, a co za tym idzie czyta się bardzo przyjemnie. Nowe książki też wpadają tak zupełnie przypadkowo i beztrosko. Może nie tyle co w maju, ale czerwiec też obfituje w nowości. Na pewno część z nich przeczytam i zrecenzuje w najbliższym czasie. 


Egzemplarze recenzenckie: 


- "Eden. Nowy początek" Mia Sheridan - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Helion. Po lekturze Caldera nie mogłam się doczekać, kiedy poznam zakończenie tej historii. Zabieram się za nią na dniach.
- "Podniebny lot" R.K. Lilley - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Helion. Rzadko sięgam po erotyki, ale dla tego zrobiłam wyjątek i jestem ciekawa co wyjdzie z tego spotkania. 

Egzemplarze od wydawnictwa:



- "Demelza" Winston Graham, wyd. Czarna Owca - lektura Rossa Poldarka była bardzo udanych doświadczeniem, nie mogłam sobie odmówić kontynuacji tej sagi.
- "Dziewczyna, którą nigdy nie byłam" Caitlin Moran, wyd. Czarna Owca - skusiłam się ze względu na historię, choć czytałam bardzo różne recenzje.


- "Niewidzialny most" Julie Orringer, wyd. Czarna Owca - książki ze Szmaragdowej Serii wydawane przez to wydawnictwo kuszą mnie od dawna, pora więc poznać się z nimi bliżej. 
- "Sieroce pociągi" Christina Baker Kline, wyd. Czarna Owca - brzmi przerażająco, o dzieciach, podróżach, głodzie i pracy, wydaje mi się że idealnie w moim stylu. 

Zakup własny: 



- "Nieprzekraczalna granica" Colleen Hoover, wyd. WAB - wpadłam do "Tak czytam" i znalazłam ten egzemplarz prawie za bezcen, co się okazało kupiłam tom drugi, więc poszukuję pierwszego. 
- "Gdy zakwitną poziomki" Agnieszka Walczak-Chojecka, wyd. Filia - również zakup z "Tak czytam" za bardzo małe pieniądze. Piękne wydana a blurb bardzo zachęcający. 


- "Dark Elements, Arktyczny dotyk" Jennidfer L. Armentrout, wyd. Filia - lektura "Ognistego pocałunku" sprawiła mi dużo radości, z niecierpliwością czekam aż zabiorę się za kontynuację. 
- "Harda" Elżbieta Cherezińska, wyd. Znak - z niecierpliwością czekałam na te premierę, kupiłam na Big Book Festivalu i od razu zdobyłam autograf od autorki. 


Czytaliście, znacie, macie chęć? Recenzje których książek chcielibyście przeczytać w pierwszej kolejności? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger