10/02/2016

Stosik wrześniowy #9


Ciekawi Was, co nowego trafiło do mnie w minionym miesiącu? Muszę przyznać, że strasznie sobie pofolgowałam i na półkę nowości trafiło do mnie ponad dwadzieścia pozycji. Niżej znajdziecie tytuły, których recenzje znajdują się już na blogu, ale i takie, które dopiero się pojawią. Jesteście ciekawi?

Egzemplarze od wydawnictwa Helion:























- "Slow Burn" K. Blomberg. wyd.EditoRed - lekka, przyjemna i erotyczna. Trzy nowe tytuły, które wydane są w cyklu Driven
- "Sweet Ache" K. Bloomberg, wyd. EditoRed - przeczytana i muszę przyznać, że tego typu historie przekonują mnie do erotyków. Pikantka, iskrząca a jednocześnie lekka i przyjemna. Wkrótce recenzja. 
- "Hard Beat" K. Blomberg. wyd. EditoRed - Ostatni tytuł wydany dotąd w serii Driven
- "Niewolnica ISIS" Dzinan, Thierry Oberle, wyd. EditoWhite - mała i niepozorna, ale niosąca niesamowicie duże przesłanie. Historia opowiedziana przez Jazytkę, która została porwana przez wojska Państwa Islamskiego. Recenzja wkrótce
- "Pieśń Dawida" Amy Harmon, wyd. EditoRed - dość niedawno pisałam o pierwszym tomie tej serii (KLIK), który niesamowicie mnie przekonał, dlatego nie zastanawiałam się długo czy sięgnąć po kolejny. 

Egzemplarze od wydawnictwa Znak:





















- "Tymczasem" Izabela Sowa, wyd. Znak - historia o współczesnej kobiecie. Ma być ciekawie, zobaczymy. Dwa egzemplarze tego tytułu zwiastują konkurs :) 
- "Piękno bez konserwantów" Aleksandra Zaprutko-Janicka, wyd. Znak Horyzont - w zeszłym roku miałam okazję czytać "Okupację od kuchni" tej autorki, tym razem pisarka postanowiła przedstawić temat makijażu i zabiegów kosmetycznych w czasach dwudziestolecia międzywojennego. Czytałam i swoimi wrażeniami podzielę sie już niedługo. Będzie też konkurs :) 



"Sekrety Księżniczki" Jean Sasson, wyd. Znak - autorka tego tytułu już kilkakrotnie przedstawiała losy kobiet na Bliskim Wschodzie. Tym razem również mowa o ich prawach. 
- "Sprawiedliwi zdrajcy. Sąsiedzi z Wołynia" Witold Szabłowski, wyd. Znak - autor podjął się tematu trudnego i dla wielu niezwykle drażliwego. Chciałabym przyjrzeć się mu bliżej. 

Egzemplarze z miejsc różnych:



"Weranda na Czarcim Cyplu" Liliana Fabisińska, wyd. Filia - te parę stron, które miałam okazję do tej pory przeczytać przekonuje mnie, że to będzie niezwykle wciągająca książka. 
- "Templanza, znaczy umiar" Maria Duenes, wyd. Muza - bardzo dobre wrażenie zrobiła na mnie "Krawcowa z Madrytu", ciekawa jestem tej książki pisarki
- "Zaginione miasto" Anna Klejzerowicz, wyd. Replika - moja dotychczasowa znajomość z pisarką pokazała, że pisze ona ciekawie i wciągająco, liczę, że będzie tak i tym razem. 
- "Skazanie" Emma Chase, wyd. Filia - ostatni nabytek, już przeczytany. To książka, od której ciężko się oderwać, na dniach postaram się przedstawić wrażenia z lektury. 


- "Dziewczyna z Dzielnicy Cudów Aneta Jadowska, wyd. SQN - najnowsza książka, która zaczyna cykl o Nikicie, mojej ulubionej polskiej pisarki fantastyki. Pisałam już o tym, że warto po nią sięgnąć: KLIK 
- "Ballada o przestępcach" Marcin Hybel, wyd. Czwarta Strona - historia średniowiecznych przestępców, czytam i póki co brzmi ciekawie. 
- "Uratuj mnie" Anna Bellon, wyd. Znak Literanova (OMG Books) - New Adult młodej polskiej pisarki. Mimo wady jest to ciekawy tytuł, który obiecuje na przyszłość KLIK
- "Kobiety z ulicy Grodzkiej. Matylda" Lucyna Olejniczaj, wyd. Prószyński i Ska - ciekawa historia, osadzona w przedwojennym Krakowie. KLIK

Własne nabytki: 



- "Promyczek" Kim Holden, wyd. Filia - tak wiele pozytywnych recenzji musiało mnie skusić na ten tytuł
- "Stulecie winnych. Ci którzy przeżyli" Abłena Grabowska, wyd. Zwierciadło - od dawna się do tej serii przymierzam, brakowało mi jednak pierwszego tomu
- "Marianna" Magdalena Wala, wyd. Czwarta Strona - tego typu historie bardzo lubię, a pozytywne recenzje też zrobiły swoje
- "Origin" Jennifer L. Armentrout, wyd. Filia - strasznie podobała mi się nowa seria autorki, postanowiłam więc skompletować poprzednią. Zaczęłam od ostatniej, ale nadarzyła się okazja. 
- "Prawdodziejka" Susan Dennard, wyd SQN - skorzystałam z EpikBoxa i takie cudo wraz z dodatkami mi przyszło. 

Widzicie tym razem coś dla siebie? Czytaliście? Macie ochotę? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger