12/01/2016

Stosik listopadowy #11


Tym razem nie będzie dużo książek, a przynajmniej w porównaniu z poprzednimi miesiącami. Zbliża się koniec roku, motywuje się do przeczytania zaległości. 

Egzemplarze recenzenckie: 




- "Mimo twoich łez" Tarryn Fisher, wyd Otwarte - drugi tom trudnej miłości między trójką bohaterów. Recenzja tej książki od pewnego czasu znajduje się na blogu i muszę Wam powiedzieć, że nie mogę doczekać się zakończenia tej historii. 
- "Anioł do wynajęcia" Magdalena Kordel, wyd. Znak - najnowsza historia pisarki, we wspaniałym, świątecznym klimacie. Egzemplarz ze zdjęcia już niedługo będzie do wygrania w konkursie. Recenzja też od pewnego czasu znajduje się na blogu. 


- "Damy ze skazą" Kamil Janicki, wyd. Znak Horyzont - historia kobiet z dynastii Piastów, lub też tych, które weszły do rodu za sprawą małżeństw. Poprzedni tom "Żelazne damy" czytałam z wielką ciekawością i nie mogłam sobie odmówić losów kolejnych władczyń. Jestem w trakcie lektury. 


- "Biała wódka, czarny ptak" Wiesław Wiess, wyd. WAB - książka, na którą czekałam praktycznie od wakacji i powoli straciłam nadzieję, że dojdzie. Historia osadzona w czasach PRL-u ale sięgająca także II wojny. 
- "Absurdy i kurioza przedwojennej Polski" Remigiusz Piotrowski, wyd. PWN - uwielbiam tego typu lektury. Ciekawostki, opowieści, zdarzenia. 

Własne nabytki: 



- "Utracone miasto. Warszawa wczoraj i dziś" Rafał Bielski, Jakub Jastrzębski, wyd. Skarpa Warszawska - album kupiłam na spotkaniu z autorami. Relacja mi się trochę z tej imprezy przesunęła, ale na pewno zamieszczę. Dodatkowo świetna zakładka, którą dostałam przy autografach. Ten album nie tylko pokazuje Warszawę przed II wojną i współcześnie, ale również opisuje przedstawione miejsca. 


- "Księgarenka przy ulicy Wiśniowej" Zbiór opowiadań, wyd. Filia - w klimacie świątecznym. Co roku zaopatruje się w świąteczny tomik opowiadań, więc i teraz nie mogło być inaczej. Pochłonęłam go chwilę po zakupie, a o moich wrażeniach możecie przeczytać w recenzji. 
- "Obudź się Kopciuszki" Natalia Sońska, wyd. Czwarta Strona - chodziła za mną, chodziła i w końcu kupiłam. Tytuł, okładka, treść, wszystko mnie do niej ciągnie. Może spędzę z nią święta? 


- "Harry Potter i więzień Azkabanu" J.K. Rowling, wyd. Media Rodzina - od pewnego czasu zbieram cykl o Harrym w tym wydaniu. Więzień Azkabanu to mój ulubiony tom. 
- "Malownicze, Wymarzony dom" Magdalena Kordel, wyd. Znak - to jedna z ostatanich książek pisarki, których nie miałam w wersji papierowej. Pisałam o niej dawno temu, a teraz w końcu uzupełniła moją kolekcję. 

I jak? Widzicie coś dla siebie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger