3/09/2017

SOCIAL MEDIA BOOK TAG


Ten Tag czeka od dawna. Nie miałam na niego natchnienia, nie miałam czasu. W końcu trzeba jednak wywiązywać się z zaległych zobowiązań. W zeszłym roku zostałam nominowana przez Zatraconych w Książkach. Dziś więc zdradzę Wam książki, które kojarzą mi się z konkretnymi social mediami. 

Twitter - Ulubiona krótka książka



Ania z zielonego wzgórza - wiecie, że ta książka ma niecałe 200 stron? Przy współczesnych, klasycznych 400 stronicowych opowieściach Ania należy do tych krótkich i ukochanych. Wracam do niej od czasu do czasu, czytam cały cykl, jednak pierwszy tom znam na pamięć i mogę cytować obudzona w środku nocy.

Facebook - Książka, którą czytał każdy i poczułeś presje, by ją przeczytać



Nadal wiele takich książek, które wiem, że powinnam przeczytać istnieje. Jednak w zeszłym roku pokusiłam się o lekturę "Roku 1984" Orwella i choć ciesze się, że ją poznałam, wiem również, że potrafi długo zostać w głowie i przywołać wiele niezbyt pozytywnych emocji.

Tumblr - Książka, którą przeczytałeś zanim było to popularne



"Niezgodną" przeczytałam przed całym boomem, który pojawił się po ekranizacji. Sięgnęłam po ten tytuł całkowicie przypadkowo i zdecydowanie trafił w moje gusta. Historia dziewczyny zmagającej sie z systemem. Buntowniczki, która próbuje zrozumieć świat. Niestety do dziś nie przeczytałam trzeciego tomu, może dlatego, że usłyszałam jak się kończy.

MySpace - Książka, która nie pamiętasz czy ci się podobała czy nie



Książki przeciętne rzadko zostają na dłużej w mojej głowie. Zazwyczaj mam szczęście, że książki, które czytam podobają mi się, w rzadkich zaś wypadkach stanowczo mi nie pasują. Jedną z ostatnich książek, do których nie mogę się jeszcze ustosunkować jest "Życie motyli" Katarzyny Ryrych. Choć okładka przyciąga wzrok, historia wzbudza sprzeczne emocje. 


Instagram - Książka, która była tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie



Zwracam bardzo dużą uwagę na okładki, choć wiem doskonale, że to jest najmniej istotny szczegół historii opisanej w środku. Nic jednak nie poradzę, gdy oko przyciąga ciekawa/ładna/nietypowa okładka. Ostatnio zachwyciłam się "Złota godzina" Sara Donati

YouTube - Książka, której ekranizacje chciałbyś zobaczyć




Wiele jest takich książek, właściwie wszystkie, które podobają mi się, obejrzałabym na dużym lub małym ekranie. Ostatnio chodzi za mną Cykl Dark Elements Jennifer L. Armentrout. Ciekawa jestem, czy ktoś podjął by się ekranizacji i w jaki sposób przedstawił bohaterów, którzy się pojawiają w tym cyklu.

GoodReads - Książka, którą polecasz wszystkim



Jedna książka, która ma poruszyć wszystkich? Prosta, choć przekazująca istotne prawdy życiowe. Ostatnim tytułem, o którym myślę w ten sposób jest "Making faces" Amy Harmon. Wspaniała, wielowątkowa i poruszająca historia.

Jeśli macie ochotę przedstawić swoje typy zapraszam :) Sama nominuję: 
  • Książkowe Kocha, nie kocha
  • Perspektywę książkoholiczki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger