6/30/2012

Czerwiec - podsumowanie miesiąca

Czerwiec był dla mnie bardzo udanym miesiącem. Po pierwsze przeczytałam 10 książek, o różnej tematyce i stopniu "trudności" co bardzo mocno mnie podbudowało. Dodatkowo wygrałam po raz pierwszy w konkursie blogerskim i to nie jednym, a dwóch :)

- e-book "W kolorze krwi. Wieczna miłość" Katarzyny Stachowiak, na blogu ksiazki-sardegny.blogspot.com
- papierowa  "Kroniki Archeo. Klątwa złotego smoka" Agnieszka Stelmaszyk - wygrana w konkursie u Giffin - magnolie.blogspot.com

Dodatkowo zaledwie dwa dni temu dostałam maila z informacją o wygranej w konkursie Nexto - księgarnii ebooków. Moja recenzja "Anioła" została nagrodzona kwotą 100 zł na zakupy w ich księgarnii. Dla zainteresowanych - http://www.nexto.pl/kasiarz.xml

Moje postanowienie o zakupie maksymalnie 10 książek spaliło na panewce, choć kupiłam trochę mniej książek, niż w poprzednim miesiącu. Może dlatego, że sporo pozycji udało mi się dostać za darmo.

Kupione ebooki:




I stosik papierowy:


- "Sprawa osobista" Kenzaburō Ōe - recenzja
- "Igrzyska Śmierci" Suzanne Collins - recenzja
- "Wyrzutki" John Flanagan - nowa seria autora "Zwiadowców", recenzja "się pisze" :)
- "Kroniki Archeo. Klątwa złotego smoka" Agnieszka Stelmaszyk - wygrana w konkursie u Giffin
- "Mistrz" Andy Andrews - darmowa książka w akcji Wydawnictwa Otwartego, okryta dzięki Sardegnie.

Całą resztę udało mi się dostać za darmo.

Woblink miał sporą awarię, która trwała ponad tydzień. W międzyczasie można było pobrać od nich sporo ciekawych pozycji:















Oraz z innych źródeł:
                                            














I z racji, że dużo jeżdżę na rowerze, chodzę itp. zaczynam przepraszać się z audiobookami.












1 komentarz:

  1. Gratulacje wyniku! U mnie jest O WIELE gorzej, toteż podsumowanie tym razem nie będzie - nie ma się czym chwalić :( Życzę powodzenia w dalszym życiu czytelniczym.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger