4/22/2013

Wyniki losowania rozdwajki kwietniowej

Od kiedy pogoda się poprawiła czytam bardzo dużo, ale nie mam czasu albo ochoty (tak piękna pogoda za oknem) żeby pisać. Z tego też powodu trzy recenzje czekają na przypływ mojej weny. Mam plany żeby w tym tygodniu choć dwie z nich napisać, ale zobaczę co z tych dobrych chęci wyjdzie. 

Z powodu nadmiaru zajęć również losowanie zwycięzcy rozdawajki się przesunęło. Zdecydowanie woleliście w tym miesiącu twórczość Pilipiuka i jego "Wampira z M-3". 



W wyniku losowania wygrała Sosenka. Gratuluję i czekam na maila od Ciebie z adresem do wysyłki. 

W następnym miesiącu mam plan zmienić trochę formę konkursu, mam nadzieję że się Wam spodoba :)

Życzę wszystkim udanego dnia.

6 komentarzy:

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger