1/14/2015

Kiedyś przeczytam - stosik

Jednym z moich postanowień noworocznych, o których już mogliście czytać było założenie, że w tym roku przeczytam książki z Półki Nieprzeczytanych Książek. Tak się złożyło, że na blogu Lustra Rzeczywistości pojawiła się kolejna edycja wyzwania "Kiedyś przeczytam". Połączenie tych dwóch kwestii nie jest trudne i w ten sposób zdeklarowałam się jako uczestniczka wyzwania. Żeby jednak formalnościom było zadość muszę zaprezentować Wam stos (a właściwie stosy) książek, które w trakcie tego wyzwania przeczytam. Założyłam, że będzie to 30 książek, do których się przymierzałam od czasu ich zakupu. W większości są to książki zeszłoroczne, ale pojawią się również pojedyncze egzemplarze, które stoją na moich półkach od dłuższego czasu i nie złożyło się, żebym do nich zajrzała. 


A tak prezentuje się stosik mojego wyzwania - wielkość M.


1. "Dalziel & Pascoe. Ścięte głowy" Reginald Hill
Cinda Williams Chima
6. "W kraine ognistego kwiatu" Carla Federico
7. "Dworek Longbourn" Jo Baker
9. "Czy Jezus jest Bogiem?" Paweł Lisicki
10. "Miasto śniących książek" Walter Moers




11. "Zaginiona" Andrzej Pilipiuk
12. "Koniec punku w Helsinkach"  Jaroslav Rudiš
13. "Zaklinacz słów" Shirin Kader
14. "Wyścig śmierci" Maggie Stiefvater
15. "Ines, pani mej duszy" Izabel Allende
16. "Dziennik Mai" Izabel Allende
17. "Agrigento" Kostas Hatziantoniou
18. "List z powstania" Anna Klejzerowicz
19. "Zielona sukienka" Małgorzata Szumska
20. "Cesarzowa nocy" Ewa Stachniak




21. "Zatoka śpiewających traw" Stanisława Fleszarowa-Muskat
22. "Oszust matrymonialny" Leszek Szymowski
23. "Rozmowy z dystansu" Krzysztof Ziemiec
24. "Smok urojony" Antologia
25. "Próba uczuć" Tina Reber
26. "Dziwne losy Jane Eyre" Charlotte Bronte
27. "Pani Avalonu" Marion Zimmer Bradley
28. "Kłamca" Jakub Ćwiek
29. "Imię bestii. Tom 1. Spoglądając w otchłań, Tom 2. Odejście smoka" Nik Perunow
30. "Pan Lodowego Ogrodu" Jarosław Grzędowicz



Zostaje tylko wziąć książkę w dłoń i czytać :) 

Edit: 15 książek przeczytanych

9 komentarzy:

  1. Spory stosik :) Życzę powodzenia w realizacji tego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  2. O, mi też by się przydało takie wyzwanie sobie postawić, bo mam parę nieprzeczytanych książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia w wyzwaniu! I oczywiście żeby udało Ci się przeczytać wszystkie książki :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle super książek, a ja żadnej jeszcze nie czytałam :( Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. I mnie by się przydało takie wyzwanie. Nie przeczytałam jeszcze ani jednej książki ze stosu grudniowego po-świątecznego. A już czeka na "pochwalenie się" stos styczniowy urodzinowy. ;-) Książek na półce coraz więcej, a czasu coraz mniej...

    Ściskam kciuki, aby udało Ci się wszystkie przeczytać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Jane Eyre" polecam! strasznie mi się podobała ta książka (i film też, jak przeczytasz to chętnie Ci pożyczę) :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moers! :))))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny stos, ale muszę przyznać, że dość ambitny ;) Same grube tomy, życzę Ci powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, ale stos! Pewnie sama miałabym podobny, gdybym odkopała z półki nieprzeczytane powieści. Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger