9/30/2015

Stosik wrześniowy

Wrzesień to bardzo udany miesiąc. Dużo przeczytałam, dużo zrecenzowałam, jak tak patrzę to chyba jest to najlepszy miesiąc w tym roku, z czego jestem bardzo zadowolona. Przybyło mu też sporo nowych książek, którymi chciałabym się przed Wami pochwalić :) W najbliższym miesiącu targi w Krakowie, na których będę i z których pewnie pojawi się osobna notka, choć może postaram się ograniczać przy zakupach. 




Tak pięknie prezentują się wszystkie nowości. 

Pierwszy stosik, recenzencki: 

 - "Historia Polski 2.0. Polak potrafi, Polka też" Jan Wróbel, Ewa Wróbel - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Znak, zapraszam na RECENZJĘ
- "Okupacja od kuchni" Aleksandra Zaprutko-Jamicka - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Znak. Zapowiada się świetna lektura
- "Cztery siostry" Helen Rappaport - egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Znak. Historia córek cara Mikołaja II.
- "Bajki, które zdarzyły się naprawdę" Anna Moczulska - egzemplarz od wydawnictwa Znak.
- "Marzenie Łucji" Dorota Gąsiorowska - egzemplarz od wydawnictwa Znak. Dalsze losy Łucji, o których pisałam na wiosnę, RECENZJA

Książki z Biedronki, w większości :) 

 - "Sześć córek" Małgorzata Szyszko-Kondej - jedna z trzech książek kupionych w Biedronce, z serii Leniwa Niedziela
- "Wichrowe Wzgórza" Emly Bronte - klasyka, której nie miałam, do tego pięknie wydana
- "Monsunowe dni" Laila El Omari - trzecia książka z Biedronki, powieść historyczna/romans,  w moim klimacie.
- "Falling Kingdoms. Upadające królestwa" Morgan Rhodes - upatrzyłam ją na wymianie książkowej w czasie majowych targów, w końcu do mnie dotarła ;) 
- "Józefina" oraz "Cesarzowa Józefina" Sandra Gulland - dotarły do mnie dzięki poświęceniu Natalii , również z Biedronki :D

Źródła różne: 

- "Córki marionetek" Maria Ernestam - wygrana na blogu Śmieszna nazwa :) Dzięki.
- "Autoportret z samowarem" Krzysztof Beśka - kupiłam przy okazji zakupów prezentowych. Uwielbiam odkrywać takie niszowe wydawnictwa, książka o Warszawie tuż przed wojną. 
- "Turniej cieni" Elżbieta Cherezińska - kupiona na spotkaniu autorskim z pisarką, opatrzona autografem. Tym razem pani Ela pisze o czasach XIX "zimnej wojny", między Rosją a Wielką Brytanią, wplątując w to losy Polaków. 

Oprócz tego w tym miesiącu dotarły do mnie trzy ebooki: 

- "Grim. Dziedzictwo światła" Gesa Schwartz - kolejny tom przygód Gargulca. O pierwszym pisałam w poprzednim roku: RECENZJA
- "We dwoje" Katarzyny Woźniczki - egzemplarz recenzencji od księgarni Virtualo. Wspaniała książka, pisałam o niej TUTAJ. 
- "Z dala od zgiełku" Tomas Hardy - egzemplarz również od Virtualo. Czyta się ją bardzo dobrze, za pare dni możecie spodziewać się recenzji. 

I Jak podobają Wam się moje nowe nabytki? Czytaliście coś? Albo macie ochotę? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger