1/01/2016

Podsumowanie roku 2015

W zeszłym roku podsumowanie wyszło mi całkiem zgrabnie i w większości udało mi się wykonać plany jakie założyłam sobie na rok bieżący. 




- Przeczytałam 75 książek z czego 44 książki autorów zagranicznych i 31 książek polskich autorów . To jest naprawdę dobry wynik, tym bardziej, że zakładałam na początku roku mniejszą ilość, oscylującą w granicach 60 - 65 sztuk.

Wśród przeczytanych książek TOP 5 prezentowałby się następująco (kolejność losowa):


- Dzięki udziale w wyzwaniu Kiedyś Przeczytam, które organizowała Angelika z Lustra Rzeczywistości udało mi sie przeczytać część zaległych książek. Niestety nie skończyłam tego wyzwania, ale może w tym roku mi się uda :) 

- Udało mi się popełnić 125 postów z czego większość to posty recenzenckie. To spora poprawa patrząc na rok poprzedni.


- Był to bardzo udany rok pod względem współpracy recenzenckiej. Udało mi się nawiązać cztery nowe współprace z: 


Strasznie mnie cieszy, że wydawnictwa i księgarnia dały mi szansę i zaufały mi. Ze swojej strony chciałabym, żeby te współprace trwały dalej i ciągle się rozwijały. 

Również w tym roku byłam na dwóch największych imprezach książkowych: Targach Książki w Warszawie w maju oraz Targach Książek w Krakowie w październiku. Uwielbiam tego typu imprezy, które dają wspaniałego kopa, pozwalają poznać nowe wydawnictwa, odkryć perełki czytelnicze a także nawiązać nowe znajomości. 

Pod względem technicznym jestem zachwycona logiem, które pojawiło się na blogu w kwietniu. Bardzo wiele zawdzięczam Kasi ze Świata Kasencjusza, która zaprojektowała je dla mnie. Jeszcze raz dziękuję :) 


Chciałabym, żeby przyszły rok był równie udany jak ten, nie mam konkretnych planów, dobrze się czuję tak jak jest i mam nadzieję, że nadal blogowanie będzie mi sprawiać tyle radości.

Chciałabym podziękować wszystkim którzy mnie odwiedzają, komentują i w różny sposób sprawiają, że mam chęć tu być. Dziękuję :) 





Wam Kochani, chciałabym życzyć spełnienia marzeń w tym nadchodzącym roku! Wszystkiego Najlepszego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger