3/31/2016

Stosik #03/2016


















Dochodzę do wniosku, że równowaga w przyrodzie musi być. W zeszłym miesiącu niewiele nowych książek trafiło na moją półkę, więc marzec przyniósł ze sobą dużo nowości. Trochę egzemplarzy recenzenckich, trochę wygranych i parę kupionych książek. Jesteście ciekawi? 


Książki wygrane i otrzymane: 


- "Ember in the Ashes. Imperium Ognia" Sabaa Tahir - wygrana w konkursie na blogu Kochamy Książki. Ten tytuł chodził za mną właściwie od premiery, a liczne recenzje zaostrzyły mi apetyt, więc nie mogę się doczekać, kiedy się w końcu za nią zabiorę.
- "Pulse" Gail McHugh - wygrana na blogu Magiczny Świat Książki. Tematyka, do której nadal się przymierzam, więc liczę, że mi się spodoba
- "Powrót do Daringham Hall" Kathryn Taylor - paczka powitalna od klubu Książki Kobiecym Okiem. Warto tam zajrzeć. Ten tytuł również chodził za mną od pewnego czasu, więc liczę na emocjonującą lekturę.

Własne nabytki: 


- "Przebudzenie Śpiącej Królewny", "Kara dla Śpiącej Królewny" Anne Rice, wyd. Mystery - pamiętam jak dawno temu odkryłam tę trylogię, która jest w pewnym sensie prekursorem literatury erotycznej. Oba tomy znalazłam w taniej książce za niewielkie kwoty. Nadal jednak nie miałam okazji czytać alternatywnych przygód Śpiącej Królewny.

Egzemplarze recenzenckie: 


- "Czarownica" Anna Litwinek - egzemplarz od Wydawnictwa Znak. Zaskoczyła mnie ta lektura, o czym możecie przeczytać w RECENZJI. Dostałam również 2 egzemplarz, więc będzie konkurs :)
- "Paryski architekt" Charles Belfoure - egzemplarz od Wydawnictwa Znak Horyzont. Historia osadzona w czasach II wojny światowej i opowiedziana przez pryzmat architektury. Bardzo wciągająca lektura, recenzję będziecie mogli przeczytać w poniedziałek rano.
- "Bez słów" Mia Sheridan - egzemplarz od Wydawnictwa Otwartego. Moja pierwsza lektura z gatunku New Adult, było wciągająco i emocjonująco. Recenzja pojawi się w sobotę rano.


- "Od urodzenia" Elisa Albert - egzemplarz od Wydawnictwa Kobiecego. Zupełnie inne spojrzenie na macierzyństwo i depresję poporodową. RECENZJA.
- "Wyjątkowy rok" Thomas Montasser - egzemplarz od Wydawnictwa Świat Książki. Niespieszna i magiczna lektura pokazująca piękno książek. RECENZJA


- "Pierwszy dzień wiosny" Oksana Pankiejewa - egzemplarz od wydawnictwa Papierowy Księżyc. Pamiętacie moją recenzję pierwszego tomu Kronik Dziwnego Królestwa? 
- "Dzieci Kartografa" Sarah McCoy - egzemplarz od wydawnictwa Świat Książki. Intryguje mnie ten tytuł, trochę powieść historyczna, trochę motyw niewolnictwa.


- "Niegrzeczne księżniczki" Linda Rodriguez McRobbie - egzemplarz od wydawnictwa Znak Horyzont. Bardzo lubię książki z serii "Prawdziwe Historie", mam zamiar zabrać się za nią w najbliższych dniach.
- "Najszczęśliwsza dziewczyna na świecie" Jessica Knoll - egzemplarz od wydawnictwa Znak Literanova. Mocno promowany jest ten tytuł, dopiero go liznęłam więc ciężko mi określić, czy mi się podoba czy nie. W kolejnym tygodniu pojawi się jej recenzja.

Ebooki kupione: 


- "Tajemnica" Mara Dyer, dostałam jakiś czas temu drugi tom tej trylogii, więc wypadało zapatrzeć się w pierwszy, żeby poznać historię od początku. 



- "Ross Poldark" Winston Graham - chodziła za mną ta książka, od kiedy pierwszy raz ją zobaczyłam. W jakiś sposób podświadomie łączę ją z serią Outlander, choć wiem, że to zupełnie inna historia, zobaczymy :) 






Znacie, czytaliście, czekacie, macie chęć na któryś z tytułów?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger