5/05/2016

Stosik #04/2016






















Wyjazd na majówkę mocno przesunął mi comiesięczne prezentacje nowych nabytków. Bez zbędnych słów prezentuję Wam książki, które uśmiechają się do mnie z półki :) W tym miesiącu są to właściwie same egzemplarze recenzenckie. 




























- "Większy kawałek nieba" Krystyna Mirek - przedpremierowy egzemplarz od Wydawnictwa Znak. Wspaniała, świetnie napisana historia o której możecie przeczytać w mojej RECENZJI. Mam również egzemplarz ostateczny z autografem autorki, który będziecie mogli wygrać w konkursie. 
- "Uczeń architekta" Elif Shafak - egzemplarz przedpremierowy od Wydawnictwa Znak. Zabieram się za nią już za chwilę, patrząc na nazwisko pisarza będzie świetna. 

- "Gambit hetmański" Robert Foryś - egzemplarz od wydawnictwa Otwarte. Naprawdę opasłe tomisko, które wbrew rozmiarowi czyta się błyskawicznie. RECENZJA

- "Primabalerina" Dorota Gąsiorowska - od wydawnictwa Znak. Trochę się boję tej książki, z jednej strony historia zapowiada się ciekawie, ale autorka przy poprzednim tytule nie bardzo mnie przekonała. 
- "Harem Sulejmana" Colin Falconer - egzemplarz od wydawnictwa Znak Literanova (Między Słowami). Pięknie wydana, mam nadzieję, że historia również mnie pochłonie. 
- "Cześć, co słychać" Magdalena Witkiewicz - egzemplarz od wydawnictwa Filia. Do tej pory miałam okazję czytać jedną książkę pisarki, ciekawa jestem, czy ten tytuł mi się spodoba :) 
- "Nie oddam szczęścia walkowerem" Agnieszka Jeż, Paulina Płatkowska - egzemplarz od wydawnictwa Czarna Owca. Jestem w połowie i muszę przyznać, że świetny pomysł na narrację. 


























- "Parabellum. Prędkość ucieczki" Remigiusz Mróz - mój jedyny zakup. Wreszcie pojawiło się wznowienie pierwszego tomu i może w końcu uda mi się przeczytać tę serię. 
- "Oblubienice wojny" Helen Bryan - egzemplarz od wydawnictwa Helion. Premiera tej książki dopiero w czerwcu. Zapowiada się wciągająca historia. 

Jak myślicie, dużo czy mało tych książek? Robię sobie listę, którą mam przeczytać w maju i zaczynam się niepokoić. Doba powinna się wydłużyć i to znacznie ;) Macie na coś ochotę? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger