5/04/2016

WYNIKI KONKURSÓW "Czarny mercedes" Janusz Majewski, "Szeptucha" Katarzyna Berenika Miszczuk

Majówka minęła, pora więc na, wyczekiwanie przez przynajmniej część z Was, wyniki konkursów: 




Zainteresowanie było niewielkie, nie miałam więc dużych dylematów z wyborem zwycięzcy. Niestety i tym razem musiałam pominąć zgłoszenia, gdzie nie było pełnych danych (tj. brak maila). Zwycięzcą został:


Dariusz Knebel

Zainteresowała mnie ta powieść, wcześniej o niej nie słyszałam, ale myślę, że wcześniej czy później się z nią zapoznam. 



Patrycja Fornal

Tutaj miałam dylemat, bo podobało mi się sporo Waszych wypowiedzi. Znam większość przesądów, o których pisaliście, parę jednak było dla mnie nowych, szczególnie tych które są bardziej "lokalne". Zwycięska wypowiedź wyróżniła się historią, pochodzeniem powyższych. 

Zwycięzców proszę o wysłanie maili z danymi do wysyłki. 


Gratuluję :)

Jeszcze w tym tygodniu możecie spodziewać się przynajmniej jednego konkursu, gdzie będzie można wygrać najnowszą książkę Krystyny Mirek. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger