6/27/2016

Książka w podróży #1 "Ognisty pocałunek" Jennifer L. Armentrout - ZGŁOSZENIA

Nastąpiła historyczna chwila! 

Po raz pierwszy na blogu pojawia się moja wersja popularnego Book Tour. Proponuję Wam "Ognisty pocałunek" Jennifer L. Armentrout. Mnie ta książka bardzo wciągnęła i z chęcią puszcze ją dalej. Macie ochotę na lekturę? Niezdecydowanych zachęcam do recenzji.

Czekam na zgłoszenia. Zastrzegam sobie na weryfikację osób, czekam na blogerów, którzy zaczęli przygodę z blogiem co najmniej na początku tego roku i są aktywni. Jeśli nie jesteście pewni, czy się kwalifikujecie piszcie, każdemu na pewno odpowiem :) 



Zgłoszenia:

  • Czekam na Wasze zgłoszenia do 5 lipca. Zgłaszajcie się w komentarzach, a jednocześnie wysyłajcie mi mailowo dane Waszych blogów (ksiazkowe.wyliczanki@gmail.com).
  • 10 osób ma szansę na udział w tej edycji zabawy "Książka w podróży"
  • Po ustaleniu osób biorących udział w zabawie dostaniecie ode mnie maila z informacją o kolejności udziału. 
  • Po otrzymaniu książki macie 14 dni na przeczytanie i opublikowanie recenzji na swoim blogu (z zaznaczeniem, że książka bierze udział w zabawie "Książka w podróży" + zdjęcie strony książki z adresami uczestników). Każda kolejna osoba powinna wpisać na tytułowej stronie książki adres swojego bloga.
  • Po przeczytaniu i zrecenzowaniu proszę o kontakt w celu poznania kolejnej osoby i danych do przesyłki.
  • Po recenzji ostatniej osoby książka wraca do mnie, na blogu pojawi się podsumowanie zabawy

Jesteście zainteresowani?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger