11/02/2016

Stosik październikowy #10


Kolejny miesiąc się skończył pora więc zebrać wszystkie nowe książki i trochę je usystematyzować. Miałam wrażenie, że w tym miesiącu nie będę się miała czym dzielić, ale ostatecznie znowu zebrałam porządny stos. 

Egzemplarze recenzenckie:



- "Historia spisana atramentem" Maria Ulatowska, Jacek Skowroński, wyd. Prószyński i S-ka - ta książka bardzo mnie kusiła już w zapowiedziach. Jestem jej bardzo ciekawa i mam nadzieję, że sięgnę lada moment. 
- "Podróże po Mazowszu" Lechosław Herz, wyd. Iskry - to książka, którą warto się delektować. Nie tylko pięknie wydana (Wydawnictwo jak zawsze pozytywnie zaskakuje), ale również niezwykle ciekawa. Czytam z przyjemnością. 


- "Królewska Heretyczka" Magdalena Niedźwiecka, wyd. Prószyński i S-ka - bardzo chciałam ją przeczytać. Powieści historyczne bardzo lubię ,a ten tytuł zapowiada się ciekawie. Wiecie, co oznaczają dwa egzemplarze, prawda? :)


- "Dziecko wspomnień" Steena Holmes, wyd. Kobiece - zupełnie niespodziewana przesyłka od wydawnictwa. Zobaczymy, jak mi się spodoba
- Kalendarz Fotograficzny 2017, Jacek Boniecki, wyd. Edipresse - pięknie wydany i funkcjonalny. Niedługo opowiem Wam o nim więcej. 


- "Anioł do wynajęcia" Magdalena Kordel, wyd. Znak - najnowsza książka pisarki jest zachwycająca. Od jakiegoś czasu RECENZJA jest już na blogu.
- "Projekt Mefisto" Marcin Mortka, wyd. W.A.B. - nowa współpraca i ciekawy tytuł, którego zapowiedź gdzieś mi umknęła. Już przeczytałam i niedługo podzielę się z Wami wrażeniami. 


- "Belgravia" Julian Fellowes, wyd. Marginesy - kolejna nowa współpraca zaowocowała dwoma wspaniałymi tytułami. Nie wiem, od którego zacząć, bo oba ciągną mnie tak samo.
- "Imperium miłości. T1" Nermin Bezmen, wyd. Marginesy - czytałam pozytywne recenzje, więc liczę na dużo pozytywnych emocji.

Przywiezione z Targów Książki w Krakowie:



- "Magiczne lato" Aleksandra Tyl, wyd. Prozami - wcześniejsze książki autorki bardzo mi się podobały. Podczas Targów autorka pojawiła się na stoisku wydawnictwa, więc przywiozłam do domu książki razem z autografami. Oba tytuły są pięknie wydane. 
- "Karmelowa jesień" Aleksandra Tyl, wyd. Prozami - j.w.


- "Krew Inków" Mariusz Wollny, wyd. Alter - odkryłam świetne stoisko promujące pisarstwo autora i po rozmowie postanowiłam kupić i przeczytać książkę, której nie miałam okazji jeszcze odkryć. Przygoda, kryminał, historia. 
- "Zapytaj taty" Jan Balaban, wyd. Czeskie Klimaty - na ten tytuł od dawna polowałam. Tym razem znalazłam ją w koszyku taniej książki na stosiku wydawnictwa, nie mogłam się więc oprzeć.


- "Jeremy Poldark" Winston Graham, wyd. Czarna Owca - nie czytałam jeszcze Demelzy, ale po pierwszym tomie wiem, że kolejne na pewno przeczytam, więc skusiłam się na zakup kolejnego.
- "Sztylet rodowy" Aleksandra Ruda, wyd. Papierowy Księżyc - nowa autorka wydana w wydawnictwie. Wydaje się idealnie w moich fantastycznych klimatach. 


- "Układ" Elle Kennedy, wyd. Zysk i S-ka - o tym tytule również od dawna czytałam, sporo dobrych recenzji i wydaje się, że to historia, która powinna mi się spodobać. 
- "Bez winy" Mia Sheridan, wyd. Otwarte - ostatni tytuł pisarki wydany w Polsce. Wcześniejsze historie mi się podobały, więc i tą chciałabym przeczytać. 


- "Sanatorium pod Zegarem" Liliana Fabisińska, wyd. Filia - nie tak dawno pisałam recenzję "Werandy na Czarcim Cyplu". Wiedziałam więc, że muszę kupić pierwszy tom tego cyklu, opatrzony świetnym autografem autorki. 

Otrzymane: 



- "Urodzeni by przegrać" Iga Wiśniewska, wyd. Zysk i S-ka - wygrana u "Książkowe kocha, nie kocha". Dzięki temu będę mogła poznać kolejną książkę pisarki.
- "Rezydencja. Sekretne życie Białego Domu" Kate Andersen Brower, wyd. Znak - prezent urodzinowy. Co prawda dotarła do mnie dopiero w tym miesiącu, ale jestem jej bardzo ciekawa. 

Kupione: 



- "Osobliwy dom pani Peregrine" Ransom Riggs, wyd. Media Rodzina - właściwie kupiłam dzięki recenzji Wiktorii na fanpage Autorskiej. Mocno mnie interesuje ta historia
- "Dom służących" Kathleen Grissom, wyd. Papierowy Księżyc - książka, którą objęłam patronatem medialnym, postanowiłam więc zapatrzeć się w drugi egzemplarz :) 


- "Królowa" Elżbieta Cherezińska, wyd. Zysk i S-ka - tak, wiem, nie przeczytałam jeszcze Hardej. Nie mogłam się jednak oprzeć zakupowi drugiego tomu tej historii
- "48 tygodni" Magdalena Kordel, wyd Prószyński i S-ka - po długich poszukiwaniach nabyłam pierwszą książkę autorki. Na targach zdobyłam też autograf.

Widzicie coś dla siebie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger