2/01/2017

Nowości ze stycznia #01


Pierwszy miesiąc za nami, pora więc na przybliżenie tytułów, które trafiły na moją półkę. O niektórych z nich mieliście już okazję czytać, bo recenzje pojawiły się na blogu. Inne dopiero czekają na swoją kolej. Mam nadzieję, że znajdziecie tytuły, które Was do siebie przekonają. Tym razem wszystkie egzemplarze dotarły do mnie od wydawnictw. 



- "Sezon na cuda" Magdalena Kordel, wyd Znak - kontynuacja przygód Majki i jej znajomych w Malowniczym. Świetna lektura o której więcej możecie przeczytać w RECENZJI
- "Araf" Elif Shafak, wyd Znak - opowieść o niezrozumieniu, samotności, inności i próbie zrozumienia. Zmusza do refleksji. RECENZJA


- "Połknąć żabę" Monika B. Janowska, wyd Zysk i S-a - lekka komedia kryminalna, która potrafi poprawić humor. Możecie przeczytać już jej RECENZJE
- "Mimo naszych kłamstw" Tarryn Fisher, wyd. Otwarte - ostatnia część trudnej historii miłosnej, tym razem z punktu widzenia Caleba. RECENZJA od pewnego czasu jest już na blogu.


- "Był sobie pies" Bruce W. Cameron, wyd. Kobiece - wzruszająca historia przyjaźni i oddania, o której możecie przeczytać w RECENZJI
- "Życie motyli" Katarzyna Ryrych, wyd. Literackie - powieść rozwojowa o kobiecie z przeszłością i nadziejami na lepszą przyszłość? Ta lektura dopiero przede mną i jestem jej bardzo ciekawa. 


- "Dręczyciel" Penelope Douglas, wyd. Edito Red - opis tej historii jest inrygujący. Romans? Erotyk? Jestem bardzo ciekawa tej książki i serii, którą rozpoczyna. 
- "Making faces" Amy Harmon, wyd. Edito Red - po dwóch poprzednich książkach pisarki wiem już, że potrafi pisać niezwykle przejmująco. Ten tytuł też przeczytałam i wywarł na mnie niesamowicie dobre ważnie. Niedługo opowiem o nim trochę więcej.  


- "Anna i Pan Jaskółka" Gavriel Savit, wyd. Jaguar - historia wojny widziana oczami dziecka. Liczę na przejmującą lekturę. 
- "Sigrid" Johanne Hildebrandt, wyd. Jaguar - dla wszystkich fanów Skandynawii, wikingów i ich wierzeń. Lektura nadal przede mną. 


- "Lawendowy pokój" Nina George, wyd. Otwarte - pierwsza część historii o śmierci i próbie pogodzenia się z nią. Książki Niny George dawno za mną chodzą i liczę na przejmującą lekturę. 
- "Księżyc nad Bretanią" Nina George, wyd. Otwarte - druga przejmując historia odnajdywanie siebie. Mam nadzieję, że niedługo uda mi się ją poznać. 


- "Ułaskawienie" Emma Chase, wyd. Filia - poprzedni tom sprawił mi straszną frajdę. Liczę, że ten również będzie dobrą odskocznią na koniec dnia. 
- "Ostatnie tchnienie" Jennifer L. Armentrout, wyd. Filia - historia Layla od samego początku rzuciła mnie na kolana, dlatego nie mogę się doczekać zakończenia tej historii. 

Które tytuły Was interesują? Mieliście okazję coś czytać?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger