1/03/2016

Stos Kiedyś przeczytam - edycja 2016

W zeszłym roku podjęłam się wyzwania Kiedyś przeczytam, które stworzyła Angelika z Lustra Rzeczywistości. Założyłam sobie, że przeczytam 30 książek i niestety zrezygnowałam z wyzwania po pokonaniu połowy tej liczny. 







W tym roku wyzwanie ma trochę zmienione zasady. Na początek muszę sobie wyznaczyć 12 książek, które przeczytam w pierwszej kolejności. Dopiero po zakończeniu tego stosu mogę stworzyć kolejny. Liczę na to, ze przynajmniej jeden stos uda mi się połknąć w ciągu roku :) Do wyzwania przygotowałam książki przede wszystkim takie, które od dawna chciałabym przeczytać, po drugie starałam się o różnorodność zarówno pod względem wydawnictw jak i gatunków. Stos prezentuje się tak:

4. "Matki" Pavol Rankov
5. "Skazani na ból" Agnieszka Lingas-Łoniewska
6. "Gwiezdny wojownik" Katarzyna Berenika Miszczuk
7. "Kiedyś byliśmy braćmi" Ronald H. Balson
8. "Splątany warkocz Bereniki" Anna Gruszka
9. "Autoportret z samowarem" Krzysztof Beśka
10. "Vango" Timothee De Fombelle
11. "Wtedy" Joanna Olczak - Ronikier
12. "Pałac. Biografia intymna" Beata Chomątkowska



Po przeczytaniu i zrecenzowaniu każdej pozycji będę ją odhaczać w tym poście. Życzcie mi powodzenia :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger