6/02/2016

Stosik #5/2016


Maj był bardzo owocnym miesiącem, podejrzewałam że tak będzie, ze względu na Targi, jednak... Zbierałam książki w jedno miejsce, zbierałam i uświadomiłam sobie jak dużo nowych tytułów pojawiło mi się na półce. Trochę mnie ich ilość przeraziła. Zapraszam na małą prezentację. 


Przywiezione z Warszawskich Targów Książki:



 - "Rewizja" Remigiusz Mróz, wyd. Czwarta Strona - udało mi się wynieść z wymiany LC. Tak chwalicie Mroza, warto w końcu go poznać. 
- "Zaginięcie" Remigiusz Mróz, wyd. Czwarta Strona - j.w.

- "Krew i stal" Jacek Łukawski, wyd. Sine Qua Non - zapowiada się ciekawa fantastyka, również z wymiany LC
- "Apsara" Marek R. Litmanowicz, wyd. Świat Książki - również z wymiany LC. "Wielowątkowa współczesna powieść", brzmi ciekawie.  

 - "Przebudzenie" Anna Hope, wyd. Świat Książki - ostatnia z wymiany LC, Powieść historyczna, lata 20'ste XX wieku. Uwielbiam tego typu historie. 
- "Koneser" Joanna Opat-Bojarska, wyd. Czarna Owca - kryminały czytam rzadko, ale z chęcią przymierzę się do tej książki.

- "Zwyczajna łaska" William Kent Krueger, wyd. Dreams, Wygrana w konkursie na granice.pl. Zapowiada się ciekawie
- "Twoje piękne serce" Lauren ScruggsLisa Velthouse, wyd. Dreams - kolejna wygrana z granice.pl. Piękne wydana i mam nadzieję, że czytać też się będzie dobrze. 

- "Projekt "Rosie" Graeme Simsion, wyd. Media Rodzina - kolejna wygrana z granice.pl. Seria Gorzka Czekolada wydaje ciekawe książki.
- "Siostrzyca" Graeme Simsion, wyd, Dom Wydawniczy Mała Kurka - również z granice.pl. Wzięłam w ciemno i nie mam pojęcia czego się mogę spodziewać. 

 - "Zawód wiedźma" Olga Gromyko wyd. Papierowy Księżyc - nowe wydanie przygód W.Rednej. Uwielbiam tę pisarkę i tę bohaterkę. I choć posiadam pierwsze wydanie z Fabryki Słów to nie mogłam odmówić sobie kupna tego wydania. 
- "Na przekór przeznaczeniu" Oksana Pankiejewa, wyd. Papierowy Księżyc - ostatni tom trylogii zwieńczający przygody bohaterów. Jestem bardzo ciekawa jak autora zakończy tę historię. 

- "Przeklęty metal" Paweł Kornew, wyd. Papierowy Księżyc - premierowa książka na targach, autor był i dawał autografy. Jestem ciekawa jak pisze. 
- "Czas żniw" Samantha Shannon, wyd. Sine Qua Non - pierwszy tom trylogii, której drugi tom (Zakon Mimów) stoi na mojej półce od roku. Obiecałam że przeczytam i zrecenzuję.  

 - "Rybia krew" Jiří Hájíček, wyd. Książkowe Klimaty - zawsze kupuję coś nowego z tego wydawnictwa na targach. Tym razem padło na lit. czeską
- "Podróżnik do wynajęcia" Fabian S. Körner, wyd. Dolnośląskie -  zupełnie spontaniczny zakup. Podróże, praca... 

 - "Koktajle. Klinika soku" Magdalena Makarowska, wyd. Feeria - egzemplarz ze spotkania blogerskiego. Przeglądałam i mocno mnie wciągnęła. 
- "Polowanie na motyle" Krystyna Mirek, również ze spotkania blogerskiego. Ostatnia książka autorki mnie oczarowała, ciekawa jestem jak spodoba mi się ta. 

 - "Ognisty pocałunek"  Jennifer L. Armentrout, wyd. Filia. Również ze spotkania blogerskiego. Romans, fantastyka, erotyk... uwielbiam tego typu połączenia
- "Ross Poldark" Winston Graham, wyd. Czarna Owca. Ostatni blogerski nabytek. Ostrze sobie zęby na ten tytuł od dłuższego czasu. 

Stosik recenzencki:



- "Bez przebaczenia, "Bez sumienia" Następne pokolenie" Aleksander Makowski - od Czarnej Owcy. Świetna seria sensacyjna, o której więcej możecie przeczytać w RECENZJI. 


- "Mimo moich win" Tarryn Fisher - egzemplarz od wyd. Otwartego. Świetna lektura, bardzo niejednoznaczni bohaterowie, więcej możecie przeczytać w RECENZJI. 
- "To skomplikowane Julie" Jessica Park - egzemplarz od wydawnictwa Znak, Jestem w trakcie lektury i póki co wciąga :) 


- "Calder" Mia Sheridan - egzemplarz od Grupy Helion. Niesamowicie emocjonalna książka, która swoją premierę będzie miała w drugiej połowie czerwca. RECENZJA
- "Stinger" Mia Sheridan - również od Grupy Wydawniczej Helion. Pożyczona, więc nie ma na zdjęciu. Bardzo ciekawy tytuł. RECENZJA
- "Nadzieje i marzenia" Magdalena Kordel - egzemplarz od wydawnictwa Znak. Premiera była wczoraj, dziś dostałam dla Was dwa egzemplarze konkursowe. RECENZJA

- "Żywe trupy. Prawdziwa historia zombie" Adam Węgłowski - trochę niespodziewany egzemplarz od wydawnictwa Znak Horyzont. Ciekawa jestem czy będzie wciągająca. 

 Stos zakupów własnych:



- "Żony i córki" Elizabeth Gaskell, wyd. Świat Książki, ostatni zakup z Biedronki. Dobrze trafić na dobre promocje
- "Dziwne losy Jane Eyre" Charlotte Bronte, wyd. Świat Książki - j.w.


Czytaliście, znacie, macie chęć? Które tytuły Was zainteresowały? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy zostawiony komentarz.

Copyright © 2014 Książkowe Wyliczanki , Blogger